Suradome sklypus pagal PRO BRO suformuluotus kriterijus: gatvės su didžiausiais eismo srautais, pirmoje eilėje nuo gatvės, patogus įvažiavimas / išvažiavimas, tinkamas sklypo dydis ir, kur įmanoma, įvažiavimai iš skirtingų gatvių. Didžioji dalis sklypų nebuvo parduodami viešai, o dalį sklypų teko įgyti didesnius, nei buvo poreikis. Tad reikėjo išspręsti likusios sklypo dalies vystymo ar pardavimo klausimus.
Vystant šį projektą iš viso įvertinta 130 sklypų įsigijimo variantų Lietuvoje bei Latvijoje, kur galioja sava teisinė aplinka ir rinkos specifika.
Atrinkome architektus, kurie sukūrė ne tik plovyklų projektus, bet ir padėjo išdirbti bei standartizuoti plovyklų koncepcijas tolimesnei PRO BRO plėtrai.
Adaptavome plovyklų projektus, atsižvelgdami į sklypų formą, įvažiavimų vietas ir su sklypais besiribojančias teritorijas.
Įkūrėme investicinį fondą, kuris pritraukė investuotojų ir palengvino plovyklų tinklo plėtrą.
Subūrėme projektų valdymo komandas, kurios rūpinosi statybų priežiūra objektuose Lietuvoje ir Latvijoje. Užsakovui nereikėjo formuoti savo projekto valdymo komandos.
Užtikrinome, kad per kelis metus PRO BRO galėtų atidaryti net 9 naujas tunelines plovyklas.
PRO BRO – tai tunelinių automobilių plovyklų tinklas, aktyviai plėtojantis verslą Lietuvoje ir Latvijoje. PRO BRO siekia sukurti pranašesnę alternatyvą savitarnos plovykloms ir įprastoms automatinėms plovykloms degalinėse.
PRO BRO užsibrėžė tikslą sparčiai plėtoti tunelinių plovyklų tinklą, tačiau neturėjo žinių apie tokio tipo plovyklų projektavimo ir statybų specifiką bei sklypų suradimo ir įsigijimo procesus. Įmonė taip pat stokojo finansų savarankiškam plėtros vykdymui.